Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2011 17:20 - Вселената на сетния ни Танц
Автор: mercutio Категория: Изкуство   
Прочетен: 635 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.04.2011 17:24


Най-случена от пролетност
в онази бяхме се засукали спирала
в края на цъфтящата Вселена.
Разбирам те отвъд танцуването на човека,
дочух нареждаща ме друмно да изричаш
танцуваща от словото на лунен цвят.

Вертикален в танца ти, завихряш ме във транс
мъглявини космични скитат ни във кръг.
Нечуто нещо извира в твойта песен
прекръстила ме в зов, поля цъфтят.
В най-пролетната слученост те виждам,
чувстваш Мистика да броди със Любов.

Изпълнени от приливи редиш моретата ни плът,
неволност потопена в островите бряг
във вихър пея от поглед стъпили на лунен праг,
в най-пъстрия ме караш да избухна, твой свят!

Танцувам твойта Вселена в сърцето искряща
обертонно извираща в прелести
на стъпки танцувам те в огън кръжаща
с Фонтана на Шива от Извора Шакти.

Виждам звън божествено те ражда
и гръмко с шепи благославям те от сън
цъфтяща с лотоси да плуваш
случена от извора в огнен плам.

Замлъкват атомарни ядрата послушни  в твоята песен,
Бардове в Друиди стичат се
да седнат в мен,
случила ги с танц отнесен в просветление.
Песен си на Космоса дошла в човешко слово!
И виждам твоя Дух безгранично родствен,
танцуваме Вселената на сетния ни Танц.

А как ли от къде ме вричаш тъй,
да изричам с Извора ти шепнешком
отплавали в целувки даром мълчешком
седиш на остров непонятен, не аз а ти във мен
говориш ми с очи отворени, платна изпънал вятър!
Бързо виж гората ми в светулки,
бият барабанно в трепетни милувки,
сеят нощи в светлините звездопадно,
кацнали Орфеевите ноти в клоните ни арфно!







Тагове:   танц вселена,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mercutio
Категория: Изкуство
Прочетен: 60061
Постинги: 33
Коментари: 19
Гласове: 202
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол